Klubrabat
Tilføj din klubkode fra Black Week og spar penge med klubprisen.
Klubrabat
Tilføj din klubkode fra Black Week og spar penge med klubprisen.
Tilføj din klubkode fra Black Week og spar penge med klubprisen.
Tilføj din klubkode fra Black Week og spar penge med klubprisen.
Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Transocean Sport A/S
CVR-nr.: 26658608
Ulrikkenborg Alle 38 st th
2800 Kongens Lyngby
Tlf.nr.: 45886833
Betaling
Du kan betale med kreditkort (Dankort, Visa Dankort, Visa Elektron, Mastercard, Visa) ved kontooverførsel og Mobile Pay
Alle priser på vores hjemmeside er inklusive 25% moms.
Betaling trækkes først, når varen afsendes eller er klar til udlevering i vores butik.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes eller er klar til afhentning.
Fragt
Ved køb over kr. 500,- er levering gratis "uden omdeling" -
dog ikke for maskiner og bolde.
Ved køb under kr. 500,- er prisen for forsendelse i Danmark "uden omdeling" kr. 50,-
dog undtaget forsendelse af maskiner og bold kasser.
Prisen for forsendelse i Danmark "med omdeling" er kr. 50,-
dog undtaget forsendelse af maskiner og bolde i hele kasser.
Alle pakker bliver sendt med Post Nord.
Leveringstid er normalt 1 - 3 hverdage.
Prisen for forsendelse til Grønland udregnes udelukkende efter vægt og kan derfor variere betydeligt fra ordre til ordre.
Særlige vilkår
Du er til hver tid velkommen til at kontakte Transocean Sport omkring det produkt, du har købt hos os. Vi er fageksperter, og tager gerne en snak med dig efter køb, hvis du skulle have brug for vejledning, har spørgsmål eller lign.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare eller vi har indgået en aftale om en ydelse.
Varer
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected]
eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder under "Om os -->Fortrydelsesformular".
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Ydelser
Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret.
I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret.
Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.
Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er leveret.
Fortrydelse af en del af varekøbet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering af varer
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder aftalen, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Særligt for ydelser
Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er leveret.
Hvis pakken er blevet afsendt og scannet hos PostNord, vil vi opkræve det beløb, der i ordren er angivet for fragt. Skulle du derimod fortryde dit køb inden du har modtaget en bekræftelse på, at ordren er afsendt, bedes du ringe til 45886833 og give personalet besked herom, hvorefter vi annullerer det fulde reserverede beløb.
Varen sendes til:
Ulrikkenborg Allé 38, 2800 Kgs. Lyngby
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.)
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Ulrikkenborg Allé 38, 2800 Kgs. Lyngby
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Transocean Sport på 45886833 eller sende en mail til [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110,00 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Transocean Sport A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på transocean-sport.dk er Transocean Sport A/S.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected].
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 14.10.2020
************************************************
EU:
You can pay by:
Creditcard.
Management charge d.kr. 50,- (eur 6,85) for payment by creditcard.
Bank transfer.
Bank account: reg. 4260 account 3170055063
IBAN: DK80 3000 3170 0550 63
BIC/SWIFT: DABADKKK
----
Freight cost:
(Freight cost might be different from the below mentioned prices - depending on weight and volumen)
Freight cost up to 5kg for Sweden "MyPack Collect": Dkk 75,- (around Euro 10)
----
Freight cost up to 5kg for Finland "MyPack Collect": Dkk 105,- (around Euro 15)
----
Freight cost up to 5kg for other countries inside EU "MyPack Collect" : Dkk 85,- (around Euro 12)
----
Execptions: Tennisballs, shuttlecocks, squashballs, stringingmachines and other machines.
The freight cost for these items will be individually calculated.
----
If you have any questions or problems -
please contact us by mail :
[email protected]
************************************************
EXPORT - (outside EU):
You can pay by:
Creditcard.
Management charge 2,95% for payment by creditcard.
Bank transfer.
Bank account: reg. 4260 account 3170055063
IBAN: DK80 3000 3170 0550 63
BIC/SWIFT: DABADKKK
----
Freight cost:
(Freight cost might be different from the below mentioned prices - depending on weight and volumen)
Freight cost up to 5kg for Norway "MyPack Collect" d.kr. 270,- (about Euro 37,00).
Freight cost up to 5kg for Greenland "MyPack Collect" d.kr. 350,- (about Euro 48,00)
Freight cost up to 5kg for Iceland "MyPack Collect" d. kr. 395,- (about Euro 104,00)
Freight cost up to 5kg for Faroe Islands "MyPack Collect" d. kr. 285,- (about Euro 39,00)
----
Execptions: Tennisballs, shuttlecocks, squashballs, stringingmachines and other machines.
The freight cost for these items will be individually calculated.
----
If you have any questions or problems -
please contact us by mail :
[email protected]